فائزون|شهید غلامحسین جعفری شاهرودی

شهید غلامحسین جعفری شاهرودی

نام:غلامحسین

نام خانوادگی:جعفری شاهرودی

نام پدر: محمد

تاریخ تولد:۱۳۳۹/۶/۱

تاریخ شهادت:۱۳۸۵/۱۰/۱۳

تحصیلات:کاردانی

دین:اسلام

مذهب:شیعه

کدخبر : 8317 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۸/۱۳|۱۲:۱۸

فرازی از زندگینامه شهید غلامحسین جعفری شاهرودی

شهید غلامحسین جعفری شاهرودی در سال 1339 در شهرستان زابل، در خانواده ای معتقد و مذهبی دیده به جهان گشود.

وی دوران کودکی و نوجوانی را که مصادف با اوایل انقلاب بود بسیار فعال و با اراده پشت سر گذاشت . در دوران دبیرستان در فعالیتهای مذهبی و انقلابی شرکت داشت به طوری که بارها مورد تهدید گروهکهای ضد انقلاب قرار گرفته بود ولی با یاری خدا جان سالم به در برد .

بعد از اتمام تحصیل دبیرستان وارد دانشکده افسری شد و تعالیم مورد نظر را دریافت نمود. سپس عازم استان آذربایجان غربی گردید و در سنگر مبارزه با ضد انقلاب و دموکراتی ها چندین مرتبه مورد جراحت واقع شد.

شهید بزرگوار فردی متواضع، صبور و بسیار با تجربه در امورات نظام بود، به طوریکه در انجام کار و یا عملیات  بسیار جدی، شجاع و قانونمند با افراد زیر دست رفتار می نمود.

او همیشه خود را سرباز کوچکی از این ملت می دانست و اعتقاد بر این داشت که در عملیاتها فرمانده باید جلو باشد و پرسنل را هدایت کند، لذا هیچ گونه ترس در وجود ایشان نبود و دلبستگی به رزق و برق دنیا نداشت و در همه حال خداوند را ناظر بر اعمال خود می دانست.

سرانجام در تاریخ 13/10/1385 در شهرستان ایرانشهر بر اثر درگیری با اشرار مسلح و نزاع تن به تن دعوت حق را لبیک گفته و به درجه ی عظمای شهادت نایل گشت پیکر مطهرش در گلزار شهدای زاهدان در خاک آرمید.

 

 

 

ارسال نظر






captcha
ارسال